Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Танасійчук А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
1.

Танасійчук А. 
Екзарх і екзархів у церковному праві: основні поняття [Електронний ресурс] / А. Танасійчук // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Історичне релігієзнавство. - 2014. - Вип. 10. - С. 131-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NznuoairD2009_2014_10_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 251.774 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Танасійчук А. Б. 
Канонічна процедура посилання та відкликання східних священослужителів на території, де немає ієрархічних структур УГКЦ [Електронний ресурс] / А. Б. Танасійчук // Наукові записки Українського католицького університету. Серія : Богослов’я. - 2016. - Вип. 3. - С. 231-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzuku_2016_3_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 219.572 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Танасійчук А.М. 
Системний підхід до оцінювання синергійного ефекту від реалізації маркетингової стратегії міжнародної диверсифікації бізнесу [Електронний ресурс] / А.М. Танасійчук, С.О. Сіренко, Л.П. Середницька // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 233-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_50
Попередній перегляд:   Завантажити - 598.186 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Танасійчук А. М. 
Маркетинговий аналіз ринку олійного насіння та плодових маслин [Електронний ресурс] / А. М. Танасійчук, М. В. Дячук, А. І. Ваколюк // Modern economics. - 2019. - № 18. - С. 197-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2019_18_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 699.408 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Танасійчук А. М. 
Особливості формування сучасного ринку мінеральної води [Електронний ресурс] / А. М. Танасійчук, Л. П. Середницька, А. І. Габрид // Modern economics. - 2020. - № 19. - С. 178-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2020_19_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 482.099 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Танасійчук А. М. 
Світовий досвід розвитку екологічно чистої упаковки товарів [Електронний ресурс] / А. М. Танасійчук, Л. П. Середницька, Ю. В. Мельник // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2019. - Т. 30(69), № 6(2). - С. 94-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2019_30(69)_6(2)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 266.784 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Танасійчук А. М. 
Формування стратегії просування бренду засобами цифрового маркетингу [Електронний ресурс] / А. М. Танасійчук, С. О. Сіренко, В. В. Пневський // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - 2020. - Вип. 1. - С. 161-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cxeebu_2020_1_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 201.278 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Сім’ячко О. І. 
Формування конкурентних переваг на міжнародному ринку [Електронний ресурс] / О. І. Сім’ячко, А. М. Савчук, А. М. Танасійчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2020. - № 5. - С. 208-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2020_5_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 492.959 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Танасійчук А. М. 
Стимулювання продажу товарів як спосіб подолання комунікаційного розриву в стосунках між торговельними підприємствами і споживачами [Електронний ресурс] / А. М. Танасійчук, С. О. Сіренко, І. І. Поліщук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2020. - № 5. - С. 218-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2020_5_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 291.195 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Танасійчук А. М. 
Засоби просування бренду в умовах рецесії [Електронний ресурс] / А. М. Танасійчук, С. О. Сіренко, О. Є. Громова. // Ефективна економіка. - 2020. - № 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2020_5_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 397.091 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Танасійчук А. М. 
Маркетингові дослідження ринку корейської косметики в Україні [Електронний ресурс] / А. М. Танасійчук, В. А. Шуневич // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - 2020. - Вип. 2. - С. 292-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cxeebu_2020_2_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 335.797 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Танасійчук А. М. 
Маркетингове забезпечення процесу вивчення купівельних переваг на ринку обігрівальних приладів [Електронний ресурс] / А. М. Танасійчук, Л. П. Середницька, Н. В. Добровольська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2021. - № 6(1). - С. 58-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2021_6(1)__12
Попередній перегляд:   Завантажити - 449.134 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Ковальчук С. В. 
Технології неформальної освіти: європейський та вітчизняний досвід [Електронний ресурс] / С. В. Ковальчук, Л. Б. Мартинова, А. М. Танасійчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2021. - № 1. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2021_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 388.757 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Ковальчук С. В. 
Формування маркетингової стратегії закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / С. В. Ковальчук, Л. Б. Мартинова, А. М. Танасійчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2021. - № 2. - С. 215-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2021_2_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 405.071 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Танасійчук А. М. 
Маркетингове дослідження ринку волоських горіхів в Україні [Електронний ресурс] / А. М. Танасійчук, І. М. Яцюк, А.-П. О. Бунько // Modern economics. - 2020. - № 21. - С. 204-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2020_21_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 564.305 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Танасійчук А. М. 
Розробка комунікацій бренду в цифровому середовищі [Електронний ресурс] / А. М. Танасійчук // Трансформаційна економіка. - 2023. - № 3. - С. 45-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tranec_2023_3_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 331.68 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.
 

Grail of Science : intern. sci. j. / European sci. platform. – Vinnytsia: [s. n.], 2020. - Виходить щомісяця. - ISSN 2710-3056

Додаткові відомості та надходження

18.

Танасійчук А. М. 
Особливості застосування цифрових технологій у маркетинговій діяльності підприємства [Електронний ресурс] / А. М. Танасійчук, І. І. Поліщук // Modern economics. - 2023. - № 39. - С. 138-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2023_39_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 277.381 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського