Пошуковий запит: (<.>A=Танасійчук А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Танасійчук А. Екзарх і екзархів у церковному праві: основні поняття [Електронний ресурс] / А. Танасійчук // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Історичне релігієзнавство. - 2014. - Вип. 10. - С. 131-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NznuoairD2009_2014_10_16
|
2. |
Танасійчук А. Б. Канонічна процедура посилання та відкликання східних священослужителів на території, де немає ієрархічних структур УГКЦ [Електронний ресурс] / А. Б. Танасійчук // Наукові записки Українського католицького університету. Серія : Богослов’я. - 2016. - Вип. 3. - С. 231-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzuku_2016_3_15
|
3. |
Танасійчук А.М. Системний підхід до оцінювання синергійного ефекту від реалізації маркетингової стратегії міжнародної диверсифікації бізнесу [Електронний ресурс] / А.М. Танасійчук, С.О. Сіренко, Л.П. Середницька // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 233-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_50
|
4. |
Танасійчук А. М. Маркетинговий аналіз ринку олійного насіння та плодових маслин [Електронний ресурс] / А. М. Танасійчук, М. В. Дячук, А. І. Ваколюк // Modern economics. - 2019. - № 18. - С. 197-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2019_18_31
|
5. |
Танасійчук А. М. Особливості формування сучасного ринку мінеральної води [Електронний ресурс] / А. М. Танасійчук, Л. П. Середницька, А. І. Габрид // Modern economics. - 2020. - № 19. - С. 178-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2020_19_31
|
6. |
Танасійчук А. М. Світовий досвід розвитку екологічно чистої упаковки товарів [Електронний ресурс] / А. М. Танасійчук, Л. П. Середницька, Ю. В. Мельник // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2019. - Т. 30(69), № 6(2). - С. 94-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2019_30(69)_6(2)__19
|
7. |
Танасійчук А. М. Формування стратегії просування бренду засобами цифрового маркетингу [Електронний ресурс] / А. М. Танасійчук, С. О. Сіренко, В. В. Пневський // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - 2020. - Вип. 1. - С. 161-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cxeebu_2020_1_25
|
8. |
Сім’ячко О. І. Формування конкурентних переваг на міжнародному ринку [Електронний ресурс] / О. І. Сім’ячко, А. М. Савчук, А. М. Танасійчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2020. - № 5. - С. 208-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2020_5_40
|
9. |
Танасійчук А. М. Стимулювання продажу товарів як спосіб подолання комунікаційного розриву в стосунках між торговельними підприємствами і споживачами [Електронний ресурс] / А. М. Танасійчук, С. О. Сіренко, І. І. Поліщук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2020. - № 5. - С. 218-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2020_5_42
|
10. |
Танасійчук А. М. Засоби просування бренду в умовах рецесії [Електронний ресурс] / А. М. Танасійчук, С. О. Сіренко, О. Є. Громова. // Ефективна економіка. - 2020. - № 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2020_5_11
|
11. |
Танасійчук А. М. Маркетингові дослідження ринку корейської косметики в Україні [Електронний ресурс] / А. М. Танасійчук, В. А. Шуневич // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - 2020. - Вип. 2. - С. 292-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cxeebu_2020_2_45
|
12. |
Танасійчук А. М. Маркетингове забезпечення процесу вивчення купівельних переваг на ринку обігрівальних приладів [Електронний ресурс] / А. М. Танасійчук, Л. П. Середницька, Н. В. Добровольська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2021. - № 6(1). - С. 58-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2021_6(1)__12
|
13. |
Ковальчук С. В. Технології неформальної освіти: європейський та вітчизняний досвід [Електронний ресурс] / С. В. Ковальчук, Л. Б. Мартинова, А. М. Танасійчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2021. - № 1. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2021_1_8
|
14. |
Ковальчук С. В. Формування маркетингової стратегії закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / С. В. Ковальчук, Л. Б. Мартинова, А. М. Танасійчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2021. - № 2. - С. 215-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2021_2_39
|
15. |
Танасійчук А. М. Маркетингове дослідження ринку волоських горіхів в Україні [Електронний ресурс] / А. М. Танасійчук, І. М. Яцюк, А.-П. О. Бунько // Modern economics. - 2020. - № 21. - С. 204-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2020_21_34
|
16. |
Танасійчук А. М. Розробка комунікацій бренду в цифровому середовищі [Електронний ресурс] / А. М. Танасійчук // Трансформаційна економіка. - 2023. - № 3. - С. 45-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tranec_2023_3_10
|
17. |
|
18. |
Танасійчук А. М. Особливості застосування цифрових технологій у маркетинговій діяльності підприємства [Електронний ресурс] / А. М. Танасійчук, І. І. Поліщук // Modern economics. - 2023. - № 39. - С. 138-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2023_39_23
|